ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Ներե՞լ, թե՞ մեղքերը թողնել

Ներե՞լ,  թե՞ մեղքերը թողնել
30.12.2024 | 18:11

Հաճախ մեղքերը թողնելը և ներելը նույնացնելով՝ սկսում ենք ինքներս մեզ հանիրավի չարչարել:

«Հայր մեր»-ի թարգմանություններում երբեմն գրվում էր.

«Եվ թող մեզ մեր պարտքերը, ինչպես որ մենք ենք թողնում մեզ պարտք եղողներին»:

Բայց վերջին թարգմանության մեջ «թողնել»-ը, որ ըստ գրաբարի է, այժմ թարգմանվել է «ներիր»:

«Եվ ներիր մեզ մեր պարտքերը, ինչպես որ մենք ենք ներում մեզ պարտք եղողներին»:

Դիմացինի մեղքերը թողնում ենք իրեն, որ ապաշխարի, չենք դատում, չենք կապում, այլ թողնում ենք, որ ներման առողջ և օգտակար չափանիշ է, սակայն եթե ներում ենք մի անմարդկային սրիկայություն, ինչ-որ կերպ մասնակից ենք դառնում դրան, որի պատասխանը երբևէ չենք կարող տալ և ինքներս ենք պատժի տակ հայտնվում, քանի որ ապրելու ոչ արժանուն ապրել արտոնեցինք մեր անխելամիտ ներմամբ:

Պետրոսին եղբորը ներելու Քրիստոսի խրատած 7 անգամ 70-ն էլ անվերջը չէ, կրկին չափանիշ է. բայց սա ԵՂԲՈՐՆ է վերաբերվում:

Երբ չարը շատ է՝ մեր զգուշությունն ավելի մեծ պիտի լինի, որ զանցանքներն են ներում, իսկ մահացու հանցանքները՝ թողնում գործողին, որ ապաշխարի: Եվ այդ՝ ամենքիս համար է արդար ու առողջ:

Եվ խնդիրն այն է, որ Պետրոսի դեպքում եղբայրը խնդրում է․ «ապաշխարում եմ, ների՛ր»:

Բայց մեզ ավելի հաճախ ո՛չ թե խնդրում են, թե․ «ապաշխարում եմ, ներիր», այլ թե. «Քո դավանանքով պարտավոր ես ներել, ներիր, էլ ինչու խնդրեմ, ինչու խոստանամ ապաշխարել»:

Եվ մենք հաճախ անհոգորեն ներում ենք, երբ մեզ չեն էլ խնդրում, թե․ «ապաշխարում եմ, ներիր»: Այդ բանի համար էլ հաճախ ընկնում ենք խռովության որոգայթի ու դառնության մեջ: Ինչու՞ մեր ներքին խաղաղությունը կորցրեցինք:

Հայոց Դատաստանագրքերը, որ հոգևոր մեծ գիտակները կազմեցին, ամենքն էլ քրիստոնյա հանցագործի հանդեպ ապաշխարության ներմամբ են կազմվել, ներում չե՞ս խնդրում, դատաստանով է այդ արվում։ Եվ քրիստոնեական ներման չափանիշով էլ հանցագործները բանտ ու պատժի են արժանանում:

Եթե ոչ, ապա քրիստոնեությունը կարող էին վերածել «Հանցանքի բուծարանի»- թե դուք ներեք, ՀԱՆԴՈՒՐԺԵՔ, մենք այդ ներման հովանու տակ՝ ապահով հանցանքներ գործենք, ձեզ էլ մի օր կավերենք, կոչնչացնենք, կապականենք:

Այսօր այդպես են անում դրսից պիղծ օրենքներ ներդրողները, թե՝ քրիստոնյա եք չէ որ, հանդուրժեք, որպեսզի այլասերվածները ձեզ հետ մտնեն ելնեն սուրբ եկեղեցի և ոչ թե ապաշխարեն: Թե հանդուրժեք, թող այլասերված պեդոֆիլները ձեզ հավասար դասավանդեն դպրոցներում ձեր երեխաներին, համաձայն չեղա՞ք, ըստ նոր չօրենքների՝ ձեզ բանտ ու աքսոր, տուգանքներ։

Նման դեպքերում ո՛չ ներել կա, ո՛չ թողնել:

Նման դեպքերում հարկ է ըստ Հայոց Դատաստանագրքերի վարվել՝ ըստ Աստծո օրենքների, քանի որ պղծությունից չապաշխարողները դատապարտված են ՄԱՐՄՆԻ ՄԱՀՎԱՆ, որ գուցե հոգի փրկվի և այլոց էլ չվարակեն:

Մահացու մեղքերը հանցավորին թողնելով, հնարավորություն է, որ հանցագործը ապաշխարի, ապա թե ոչ՝ Աստծո օրենքներով թող իր մահվան դատապարտությունն ստանա:

Այսինքն, ներել, երբ խնդրում են` «ներիր, ապաշխարում եմ», թողնել՝ թողնելին, ոչ մահացու հանցանքները, իսկ եկեղեցու սրբությանն ու ժողովրդին վտանգ դարձողներին՝ հանձնել Աստծո օրենքներով Հայոց Տիեզերսկսն Դատաստանագրքերի որոշմանը: Մխիթար Գոշի, Սմբատ Սպարապետի Դատաստանագրքերը ինքս եմ փոխադրել. դրանք ողջ մարդկությանն արժան արժեքներ են, Աստվածաշնչի որդիներ, որ և արդար և երիցս օգտակար է՝ ազնվությամբ գործադրենք:

Մաքսիմ ՈՍԿԱՆՅԱՆ

Դիտվել է՝ 6026

Մեկնաբանություններ